دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ادی (سام راکول) و پاول (بن شوارتز) سابقاً مشروط به مشروطیت در مهمان شام در نیویورک هستند که وقتی وکیل انگلستان کاترین (Phoebe Fox) به آنها فرصتی تازه در زندگی می دهد: همه کاری که باید انجام دهند این است که یک آبی متوقف شود. کوله پشتی در یک موزه دستگیره در موزه تاریخ طبیعی لندن. چه اشتباهی می تواند انجام شود؟

آبی ایگوانا هادی حاجیگ بیش از یک بازیکن NBA در فرم های دیگر به چیزهای دیگر باز می گردد. مهمترین آنها در بین جنایات پیچیده جنایات پیچیده است که در پی سگهای مخزن آمده اند ، از کارهایی که باید در دنور انجام دهید وقتی که شما در حال قفل شدن هستید ، سهام و دو بشکه سیگاری. اما همچنان به فروشگاه های ویدیویی دهه 80 مانند خورشیدی مانند Jonathan Demme's Wild Wild یا Miami Blues بازگشت. در حالی که می توانید حاجیگ را به دلیل سلیقه خود در نقاط مرجع تحسین کنید ، تحسین کردن آنچه که از آنها می شود تحسین برانگیز است: مشکلی از توطئه های غیرقابل درک ، تیک های سبک خسته ، شیفتگی های ضعیف دست نخورده (او مطالعه کافی را از نزدیک انجام نداد) و خشونت خسته کننده ، همه با خونسردی دست دوم.

دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم

بعد از اینکه شغل خرید کوله پشتی در یک بورس سایه ناپسند می رود ، ادی (راکول) و پولس (شوارتز) در نیویورک در یک طرح مسخره آغوش خود را درگیر می کنند تا سنگ قیمتی کمیاب را برای نجات بیسون خود ، با دست به جنایت بزنند.


اگر تعجب می کنید که چرا سام راکول ، برنده جایزه اسکار ، این سه بیلبورد Outside Ebbing ، میسوری را انجام می دهد ، پاسخ این فیلم است که این فیلم از دو سال پیش فیلمبرداری شده است (او همچنین به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند). با وجود کاریزمای خود بدیهی ، راکول نمی تواند ابعادی را به ادی وارد کند ، شخصیتی که با تلاش های ناکام او برای ناخن لهجه انگلیسی تعریف شده است ، و شوارتز خیلی سخت تلاش می کند تا با گربه ترسناک خود گربه کند. با مردی قسم خورده که در لباس دایناسور قسم می خورد ، gorehounds از آخرین عملکرد فوق العاده فیلمبرداری با فیلم زامبی لذت می برد ، و برای کلکسیونرها راکول رقص کوچکی دیگر را اجرا می کند (به "آشلی شکسته قلب" بیلی ری سیروس). ) اما این مربوط به مقدار زیادی شما است.





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: